מה זה בכלל רשת חברתית?


המושג רשת חברתית היה קיים עוד לפני תקופת האינטרנט, והכוונה הייתה למבנה חברתי של קבוצה מסוימת אשר בין הגורמים המרכיבים את הקבוצה יש קשר כלשהוא.
הבסיס לתאוריית הרשתות החברתיות היא שלכל אדם יש מס' רמות של קירבה בה נמצאים הגורמים הנוספים, כך למשל בעולם האינטרנט קל להכיר משתמשים נוספים.
ניתן להקים קהילות שלמות בעלות תחומי עניין משותפים: מקצוע, תחביב, העדפות כאלה ואחרות ועוד..
מאז ועד היום הרשתות הפכו להיות לסביבת אינטרנט לכל דבר ועברו שינויים רבים.


הצגת תכנים

הרשתות החברתיות מאפשרות לנו הצגת תכנים מגוונים כגון: תמונות, סרטים, הגיגים ועוד...
ברגע שמשתמש יספק תכנים איכותיים הוא יזכה בקהל אוהדים מסוים אשר ילך ויגדל ויחזק את "כוחו" ברשת
פעילות יציבה ומגוונת מבחינתך תבטיח המשך גדילת קהל האוהדים שלך , ניתן לנצל קהל זה לצרכים אישיים

פוטנציאל עסקי

כמו בכל מקום עם כמות משתמשים גדולה גם ברשתות החברתיות יש פוטנציאל עסקי עצום!
למשל, הרשת החברתית פייסבוק הונפקה בבורסה בסכום שעומד על כ-100 מיליארד דולר.
יישומים וחברות שונות מנצלים את הפלטפורמה לצרכים עסקיים: מציאת עבודה, הכרויות ופרסום. ניתן לנצל את כלל המידע האינסופי הנמצא ברשת החברתית על מנת לקבל מידע על משתמש ספציפי ולהתאים לו תכנים ייעודיים .